Facebook-mainonta
Oletko kuullut Facebook-mainonnasta, mikä nostaa yrityksesi tietoisuutta?
Meidän tiimimme on ammattitaitoinen Facebook-mainostoimisto, joka onnistuu keräämään tarpeelliset tiedot yrityksesi palveluista, tuotteista ja toimialasta.
Tehtävämme on luoda tuottavia mainoksia, jotka on räätälöity brändillesi. Tällä tavalla yrityksesi saa oikeiden asiakkaiden huomion, millä on positiivinen vaikutus tuotteiden ja palvelusi myyntiin.
Markkinointipalvelumme
Mitä on Facebook-mainonta?
Facebook-mainonta sijoittuu Facebookin omalle alustalle, jossa mainokset tavoittaa olennaisia käyttäjiä. Kun Facebook-mainos on näkynyt oikealle kohderyhmälle, se saa lisäämään palvelusi myyntiä ja sivustosi kävijöitä. Hintojen suhteen se on toiseksi paras vaihtoehto Google Ads-mainonnalle.
Miten Facebook-mainonta toimii?
Facebook sallii mainosten kohdentamisen käyttäjille, mitkä perustuvat:
1. Tarpeet, toiveet ja kiinnostuksen kohteet
Näiden kolmen rajaaminen auttaa yritystäsi kohdistamaan ihanteelliset asiakkaat, joista voi myöhemmin tulla vakioasiakkaasi.
2. Maantieteellinen kohdistaminen
Sijainti on oleellinen tärkeä palveluiden kohdistamisessa, jos kyse on esimerkiksi paikan päällä suoritetusta palvelusta, kuten leipomo, kauneushoitola tai autokorjaamo. Näille optimaalinen kohdistus on paikallisille, koska on todennäköistä, että paikalliset asiakkaat ostavat palveluasi.
3. Sivuston aikaisempi vierailija
Käyttäjä, joka on aikaisemmin vieraillut verkkosivustollasi ostamatta tuotetta tai palvelua tai jopa nykyinen asiakas, on heille mahdollista kohdistaa mainoksia uudelleenmarkkinoinnin avulla.
4. Samankaltainen, tarkka ja laaja haku
Haun kannalta on monia eri tapoja, miten Facebook-mainonta toimii. Oikean haun avulla mainoksesi saadaan ihanteellisen asiakkaan eteen.
Jos haluat kasvattaa yrityksesi myyntiä tuottoisaksi, sinun on otettava Facebook-mainonta yrityksellesi käyttöön. Tänäkin päivänä se on erittäin kannattava mainontatapa, mutta väsyy yhä enemmän uusien kilpailijoiden myötä. Suosittelemme ottamaan tämän palvelun yrityksellesi ennen kuin on liian myöhäistä!
Kuinka onnistumme Facebook-mainonnassa?
Meillä ammattitaitoinen tiimi, joka koostuu markkinoinnin innovoijista, tekstisuunnittelijoista ja Facebook-mainonnan asiantuntijoista, jotka ovat intohimoisia tuloksien saavuttamiseksi.
Tehtävämme on yksinkertainen, mutta tehokas:
1.Tutkimus
Suoritamme perusteellisen tutkimuksen, jossa me tutustumme sinuun, yritykseesi ja asiakkaiden tottumuksia ja ominaisuuksia. Näin tiedämme, mitä yrityksesi mainonta tulee sisältämään, jotta se menestyy. Jo tämä vaihe nostaa sinut kilpailijoiden edelle.
2. Pääidea
Jokaisessa mainoskampanjassa on yksi pääidea, jonka sisällytämme mainokseen, eikä yhtään enempää, jotta asiakkaan on helpompi keskittyä kokonaisuuteen. Tämän ansiosta asiakkaiden luottamus ja uteliaisuus kasvaa, ja näin heistä tulee sivustosi liidejä (potentiaalinen ostava asiakas).
3. Tunteet
Tunteet ja niiden luominen ovat tärkeässä roolissa Facebook-mainontaa käyttäessä. Ne kiinnittävät huomiota, niihin on helppo samaistua ja niiden avulla yhdistämme ostavan asiakkaan ja yrityksesi.
4. Copywriting eli sisällöntuotanto
Tiimimme copywriting-taito on uskomattoman lahjakas ja todistetusti toimiva. Osuvan tekstin ansiosta saamme ihmiset pysähtymään ja ottamaan askeleen lähemmäs yritystäsi. Epäonnistunut sisällöntuotanto ei kutsu ketään, koska se ei yksinkertaisesti ole mukaansatempaava.
5. Luovuus
Meillä luovuus näkyy tuottavissa mainosteksteissä, jotka näkyy potentiaalisille asiakkaille ja houkuttelee tunteella.
6. Mainoksen määrittäminen ja julkaisu
Facebook-mainoksen määrittäminen ja julkaisu saattaa tuntua vaikealta, mutta me teemme sen osaavasti ja hyvin luontevasti. Vuosien kokemuksella me toteutamme uskomattomia tuloksia!
7. Seuranta
Monet mainostoimistot ovat puutteellisia, koska mainosten määrittämisen jälkeen niitä ei seurata. Meillä on tapana raportoida viikottain mainosten tuloksista ja muutoksista. Facebook-mainosten optimointi tarkoittaa parempia tuloksia.
Miksi Facebook-markkinointi lisää yrityksille myyntiä?
Facebook-markkinointi on tehokas tapa kasvattaa yrityksesi myyntiä, koska siellä on päivittäiset käyttäjät, jotka näkevät mainoksia jokaisella käyttökerralla. Facebookissa voi helposti asettaa mainokset oikealle kohderyhmälle, minkä ansiosta palvelusi saa oikean yleisön.
Myös ikäluokka on vanhempaa Facebookissa, joten palvelusta riippuen, kohderyhmää on helpompi tavoittaa, kun tietää, minkälaista yleisöä alustaa käyttää ja siten näkee mainokset. Facebook-markkinointi on halpaa ja on vielä tuottoisaa mainostaa heidän alustallaan, kun käyttäjiä riittää