Maksettu mainonta palvelu Suomessa
Linkedin-mainonta
Linkedin-mainonta sopii parhaiten B2B-yrityksille. Linkittävien mainosten avulla voit lisätä tietoisuutta, saada korkealaatuisia liidejä ja ohjata ammattimaista liikennettä verkkosivustollesi.
Ammattimaisena mainosyrityksenä tarjoamme LinkedIn-mainontaa useille yrityksille Suomessa koosta riippumatta.
Markkinointipalvelumme
Mitä on LinkedIn-mainonta?
Linkedin-mainonta tarkoittaa mainosten tuottamista LinkedInissä ja niiden asettamista ammattiyleisön eteen. Useita mainospalveluita voidaan käyttää yrityksen tarpeiden mukaan.
10 eri LinkedIn-mainosmuodot Suomessa
- Karusellimainokset
- Yksikuvamainokset
- Tekstimainokset
- Videomainokset
- Keskustelumainokset
- Viestimainokset
- Seuraajien mainokset
- Valokeilassa mainoksia
- Työpaikkailmoitukset
- Lyijy sukupolven muodot
4 LinkedIn-mainosten tyyppiä
- Sponsoroitu sisältö
- Sponsoroidut viestit
- Dynaamiset mainokset
- Tekstimainos
Mikä on paras yrityksellesi? Et tiedä, ennen kuin tutkit kohdemarkkinoitasi ja huomaat, mikä saa heidät napsauttamaan.
Tutkimuksemme paljastaa, mikä saa kohdemarkkinasi ryhtymään toimiin. Joten miksi kamppailla, jos annat meidän ottaa raskaan työn sinulta ja tuottaa laadukasta liikennettä yrityksellesi?
Miksi LinkedIn-mainonta on pelin muuttaja monille yrityksille?
En ole sosiaalisessa mediassa, enkä sijoita aikaani sellaiseen, mikä ei paranna taitojani. Rehellisesti sanottuna en ymmärrä, miksi kukaan tekisi jotain sellaista, Tom ajattelee päässään. Tom on yrittäjä, jolla on menestyvä yritys. Hän on ylpeä siitä, että hän on yrittäjä.
Hän on kuitenkin omistautunut LinkedInille todistaakseen uskottavuutensa. Tämän alustan on tarkoitus auttaa yrityksiä saamaan yhteyden ihmisiin, palkkaamaan heitä ja esittelemään heidän profiilejaan. Todellisuudessa se on kuitenkin vain yksi sosiaalisen median alusta, joka vangitsee monien huomion. Miksi se on sinulle välttämätöntä?
Hyvin…
Ei vain Tom, vaan monet muut ihmiset, mukaan lukien ystävät, kollegat ja keskeiset liiketoiminnan päättäjät, ovat myös LinkedInissä. Jälkimmäinen on erityisen tärkeä, yleisö, jota on vaikea löytää millään muulla alustalla, joka on valmis tulemaan asiakkaaksi. Pitääkö sinun vain saada mainoksesi heidän eteensä, ja voila, vai onko se?
Jos se on niin helppoa…
Miksi Linkedin-mainonta on vaikeaa yritykselle?
Verrattuna mihin tahansa muuhun sosiaalisen median alustaan, Linkedinin napsautuskohtainen hinta on paljon korkeampi, huipussaan 6-9 euroa ja jopa enemmän kuin Instagramissa. Facebookissa ja Instagramissa voit odottaa maksavan 0,2–2 euroa markkinaraostasi riippuen.
Sinun on ansaittava kaikki rahat takaisin tarjouksesi lopussa. Tarvitset järjestelmiä, kuten eksklusiivisia tarjouksia, lisämyyntiä ja alasmyyntiä, sekä tietämystä potentiaalisten asiakkaiden siirtämiseksi matalan tason suppiloista kalliisiin kanaviin.
Saadaksesi tuoton sijoituksellesi, sinun on vaalittava liidejäsi.
Millä tavoin onnistumme mainostamaan LinkedInissä asiakkaillemme?
Millä tavoin onnistumme mainostamaan LinkedInissä asiakkaillemme?
Koska ymmärrämme, että sinulla on kiireinen aikataulu, pidämme sen lyhyenä.
- Avainsanatutkimus
- Käyttäjien aikomustutkimus
- Luova luominen
- Ammattimainen yleisö
- Tavoitelaadukkaita liidejä
- Copywriting
- Kopioi vahvistus
- Viestien kehittäminen
- Kehykset
- Tuloksen optimointi
- Aloitussivun optimointi
- Testaus ja optimointi
- Data & Analytics
- Raportointi ja oivallukset
Jotta jokainen osa toimisi, meillä on
- Luovat suunnittelijat
- Web-suunnittelijat
- Copywriters
- Mainosasiantuntijat
- Markkinoinnin asiantuntijat
- Digitaalisen merkinnän asiantuntijat
- Brändäyksen asiantuntijat
Näin voit kertoa, onko LinkedIn-mainontaa sinua varten
LinkedIn-mainonta on sinulle, jos olet yritys, joka myy palveluita tai tuotteita muille yrityksille tai ammateille. Niin yksinkertaista.
Ensinnäkin tarvitset vakiintuneen yrityksen. Onko se? Puutiainen. Seuraava.
Toiseksi yritykset, jotka haluavat saada lisää näkyvyyttä brändille, tuottaa liikennettä ja saada liidejä, voivat hyötyä tästä. Vaikka yrityksesi olisi
- Ohjelmistoyritys
- Lakitoimistot
- Tekniikka
- Rahoittaa
- B2B-verkkokauppa
- Konsultointi
- Rakentaminen
- Valmennus
- Tulostus
- Analytics
- SE
- Rekrytointi
- Logistiikka
- Fintech
- Pilvipalvelut
- Toimitus
Tätä luetteloa ei ole rajoitettu millään tavalla. Eikä edes vain B2B-yrityksille. Itse asiassa, jos yrityksesi voi hyötyä LinkedIn-yleisöstä, sinun tulee käyttää sitä liikenteen ja liidien luomiseen.
Tässä on mitä saat LinkedIn-mainospalvelustamme
- Luovat suunnittelut
- Tekstinkirjoitus
- Yleisötutkimus
- Tarkka kohdistus
- Mainosten sijoittelut
- Budjetin hallinta
- Mitattavissa olevat tulokset
- A/B-testaus
- Tuloksen optimointi
- Mainonnan ammattilaiset
Miksi sinun pitäisi valita LinkedIn-mainonta seuraavalle markkinointikanavallesi?
Sinua odottaa kultakaivos. Aivan oikein, kuulit oikein. Monet ovat yrittäneet sitä, mutta epäonnistuneet, ja monet eivät ole koskaan edes uskaltaneet lähelle sitä.
LinkedInissä on yli 55 miljoonaa yritystä. Voitko kuvitella sen? Se on ainoa paikka, josta löydät täydellisen kohdeyleisösi yhdestä paikasta. B2B-yritykset mainostavat hyvin LinkedInissä.
Hyvä uutinen sinulle on, että LinkedInillä on useita selkeitä etuja muihin sosiaalisiin verkostoihin verrattuna. Monet yritykset mainostavat vain Facebookissa ja Instagramissa ja menettävät siten mahdollisuuden houkutella oikeita asiakkaita, mikä antaa sinulle edun.
Linkedin-mainonta on kuin mikä tahansa muu sosiaalisen median alusta. Mutta se ei ole kuin muu sosiaalinen media mainonta. Anna minun selittää.
LinkedIn-mainospalvelumme sopivat sinulle, jos haluat…
Tarkka kohdistus
Voimme kohdistaa yrityksen koon, sijainnin, tehtävänimikkeen, osaamisen, toimialojen jne. perusteella – mitä mikään muu sosiaalisen median alusta ei salli.
Ammattimainen B2B-yleisö
Linkedinillä on ainutlaatuinen yleisö – korkeasti koulutettuja henkilöitä, työntekijöitä ja yritysten omistajia. Täydellinen paikka mainoksillesi.
{Tärkein tekijä verrattuna muuhun sosiaaliseen mediaan on se}
Lisääntynyt konversio
Ihanteellisen kohdemarkkinoiden kohdistaminen sisältöystävälliseen ympäristöön voi tuottaa jopa 6 % muuntoprosentin. Kyllä todella.
Nopeampi liidien luominen
LinkedIn väittää tuottavansa liidejä kaksi kertaa nopeammin kuin mikään muu kanava.
Laatu johtaa
Keskeisten liiketoiminnan päättäjien ansiosta se voi tuottaa erittäin kiinnostavia liidejä, jotka ovat valmiita ostamaan sinulta (ja joilla on siihen budjetti).
Jos yleisösi liittyy tähän markkinointikanavaan, sinun kannattaa kokeilla sitä.
Sinulla ei ole mitään menetettävää, jos aloitat meistä, mutta menetät kaiken, jos teet sen väärin.
Miksi yritykset valitsevat meidät Linkedin-mainontaan?
Peru milloin tahansa
Koska emme halua olla lukittuina itseemme, olemme tehneet kuukausisuunnitelmasi peruuttamisesta yksinkertaiseksi ja vaivattomaksi ilman kysymyksiä.
Sujuva käyttöönotto
Siirrämme sinut nykyisestä digitoimistostasi huomaamattasi. Ainoa mitä huomaat, on kasvu.
Mitattavissa olevat tulokset
Data on ainoa tapa, jolla sinä ja me tiedämme, että olemme onnistuneet. Kuukausittainen seuranta ja raportointi kertovat tarkalleen, kuinka saavutamme tavoitteesi.
Jos haluat menestyvää linkedin-mainontaa yrityksellesi, ota meihin yhteyttä jo tänään saadaksesi ilmaisen tarjouksen. Autamme sinua saamaan lisää B2B liidejä ja myyntiä linkedinistä.