Maksettu Mainonta
Maksettu mainonta auttaa yrityksiä saamaan lisää liikennettä, viittauksia ja myyntiä.
Maksulliset mainospalvelumme
Maksettu mainonta on toimiva tapa niin pien- kuin suuryrityksille tavoittaa oikeat asiakkaat mainostamalla tuotteita tai palveluita. Digimarkkinointi mahdollistaa enemmän strategioita yrityksille, kuten display-mainonta, some-mainonta ja hakukonemainonta, joiden avulla kohderyhmä tavoitetaan tehokkaasti.
Seuraavaksi kerromme, mikä maksettu mainos on, miksi se on tarpeellinen ja miten se toimii, jotta tiedät, miksi onnistunut mainos on tärkeä. Näin yrityksesi liiketoiminta saavuttaa halutut tavoitteet.
Mikä on maksettu mainonta?
Kun puhutaan, mikä maksettu mainos on, on ensimmäinen asia maksettu markkinointi, jonka avulla kyseinen palvelu on ostettu mainostamista varten eri kanavilla.
Maksettu mainonta on digitaalisen markkinoinnin muoto, jota yritykset käyttävät tavoittaakseen niin vanhat kuin uudet asiakkaat ja ohjatakseen liikennettä omalle verkkosivustolle.
Maksettu display-, some- ja hakukonemainonta
Monet erilaiset mainontatavat ovat toimivia ja siksi niiden avulla on helppo lisätä verkkokauppan tai muun verkkosivun näkyvyyttä. Display-mainonta pitää sisällään bannerimainokset, jotka yritykset sijoittavat kotisivulleen ja sovelluksiin. Some-mainonta, eli sosiaalisen median mainonta, toimii sosiaalisen median alustoilla, kuten esimerkiksi Facebookissa. Hakukonemainonta, eli pay-per-click (PPC), taas mahdollistaa mainosten näkyvyyden hakukoneiden tulossivuilla.
Miksi yritykset tarvitset maksettua mainontaa?
Maksettu mainonta yrityksille on avainasemassa tuotteiden ja palveluiden tuomisessa yleisön tietoisuuteen. Maksetulla mainoksella on valttina tarkka kohdistuminen, jonka vuoksi yritykset saavat tarvittavaa tietoa myynnin kannalta, kuten mieltymykset. Yrityksille maksettu mainonta on hyvin kustannustehokas tapa kasvattaa liikennettä, koska mainoksista maksetaan silloin, kun niitä on klikannut ja jatkanut suorittamaan seuraavaa toimeksiantoa. Myös bränditietoisuus kasvaa, joka on hyödyllistä uusien asiakkaiden saamisessa.
Maksettu mainonta on monesti kallista, jonka vuoksi yrityksen on tärkeää laatia itselleen sopivan budjetti. Ennen kuin aloitat mainoskampanjan, tarvitset selkeät tavoitteet, joita noudattamalla onnistut saamaan budjetillesi parhaan mahdollisen hyödyn.
Miten se toimii?
Kun yrityksesi käyttää maksettuja mainoksia, on niiden toimivuudesta hyvä olla tietoinen. Se on helppoa. Kun yritys maksaa mainonnasta, se voi luoda ja sijoittaa mainoksia eri paikkoihin verkossa, kuten sosiaaliseen mediaan, hakukoneisiin, verkkosivuille ja mobiilisovelluksiin. Ne kohdistetaan tietyille ihmisille tiettyjen tietojen perusteilla, jotka ilmenevät verkkokäyttäytymisen kautta.
Koska maksulliset mainokset toimivat pay per click-toiminnolla, maksaa yritys jokaisesta klikkauksesta, joka mainokseen on tullut. Myös näyttökertakohtainen mainonta, eli click per mille-mainonta, jossa maksetaan aina, kun mainos on näkynyt yleisölle, ja määritetty cost per action-mainonta, jossa yritys maksaa määritetystä toiminnasta, ovat suosittuja.
Miksi valita WPKY?
Me WordPress Kotisivut Yritykselle-tiimissä panostamme tuottoisaan tavoitteeseen, joka kasvattaa yrityksen liidejä ja myyntiä. Maksettu mainonta on tehokas tapa saada kohdeyleisö tietoiseksi tuotteista ja palvelusta, jonka teemme puolestasi. Säästät aikaa ja kuluja, kun olet asettanut yrityksellesi tavoitteet ja budjetin, jonka avulla oikea mainoskampanja voidaan luoda. Ota meihin yhteyttä, ja katsotaan yhdessä, mitä tarvitset toimivaan mainostukseen.